Re: Programování STM32

Úterý Září 24 21:53:49 CEST 2019

HAL vam hodne usnadni praci, pokud nejde o neco bezpecnostne kritickeho,
do LL bych uz u beznych aplikaci nesel. Taky to usnadnuje
prenositelnost. A prijde mi, ze uz je to dost dobre vychytane co se tyce
chyb.
A hlavne, nektere periferie (Ethernet, CAN...) pak to vede k ruznemu
mixu a ruznym efektum, nektere rady MCU asi nemaji LL k dispozici vubec (H7)

Ale co programator, to asi ruzny nazor.