Re: Čemu věří děti (a jak dlouho vydrzi online)

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Září 23 15:46:04 CEST 2019

Ono se ten debilní zvyk s popcornem a colou rozšiřuje i do malých kin s
klubovým programem. Já to třeba vyloženě nesnáším.
A moje děti mají toto do kina zakázané, i když tam pak sedí jako jediné
bez ničeho. Po kině ať si dají co chtějí...

Martin Hanek