Re: Čemu věří děti (a jak dlouho vydrzi online)

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Září 23 15:21:41 CEST 2019

Právě kvůli dolby zvuku s kulisou z nafoukané kukuřice a jiných bufetovin a nesmyslným reklamám k tomu mne do mulťáku nikdy nikdo nedostane. Když už tak klubové kino i s relevantním programmingem.
A co se týče dětí, tak u nás je největší strašidlo, že nepůjdeme na kolo nebo výlet. Asi jsme dítko vychovali zastarale ...

Zeman