Re: malý krokový motorek

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 21 12:05:30 CEST 2019

Odměřovací kolečko tam není.
Je tam motorek, nějaká kluzná spojka a potenciometr. Ten potenciometr je
prostě jako snímač polohy. Prostě to čteš AD převodníkem a pokud chceš
někam popojet, pošleš pulz do motoru a přečteš si, jak to dopadlo.
To číslo z AD převodníku pak stejně dobře použiješ pro elektronický
potenciometr.
Pokud si přijdeš, tak tu mám tahovou verzi téhož, klidně nějak zapůjčím.