Re: malý krokový motorek

Petr P Rteppa na seznam.cz
Pátek Září 20 18:36:00 CEST 2019

Přesně to co píšete jsem na aliexpresu našel ale již si nepamatuji jak se to
jmenovalo. Bylo to takové ovládání více prvků. Buď otáčením knoflíku a kolem
knoflíku se rozsvěcoval buď sloupek nebo jen jedna dioda. A když to řídil
počítač(dálkové ovládání)  tak se jen měnil ten sloupek diod. Jestli se
otáčela hřídel nevím ale myslím že ne. Také proč?  A dalo se spojovat
spojovat více těch hřídelí. Pak to šlo také tak že se všechny prvky otáčely
od jedné hřídele a nebo od počítače. Ty kombinace šlo všelijak nastavovat.
Bylo to docela zajímavé a chtěl jsem si to kupovat. Pak z toho sešlo. A
nemůžu si vzpomenout jak se to jmenovalo. Ale šlo tím řídit na zesilovači
vše. Budu se pokoušet to najít.

Petr Žák

"

Samozřejmě že tam nechci dávat klasický potenciometr. Jen jsem psal, že to
slovenští soudruzi v době krátce porevoluční dělali takhle.

Anděl