[OT] kde koupit baterii do notebooku

AZe aze na seznam.cz
Pátek Září 20 10:23:34 CEST 2019

Já jsem kdysi také koupil náhradní do nb z ebay z dojčlandu (“pro jistotu”) a ukázalo se, že je v ní jen polovina článků, než v originální a kapacita poloviční.
Jinak s ebay nemám problémy.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Friday, September 20, 2019 10:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] kde koupit baterii do notebooku

No já koupil asi před 3 lety baterku do DELLa E6410 na Ebay v přepočtu okolo 500kč a dodnes maká naprosto bez problému....
Sice na ní není to tlačítko a zelené diody s bargrafem, ale subjektivně je lepší, než originální.
Ta originální odešla asi po 3 letech stylem náhlá smrt ( kurvitko? ) protože všechny články uvnitř měly po rozebrání 2-2,2 Ah.

     Bez virů. www.avast.com