[OT] kde koupit baterii do notebooku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Září 20 10:02:17 CEST 2019

No já koupil asi před 3 lety baterku do DELLa E6410 na Ebay v přepočtu
okolo 500kč a dodnes maká naprosto bez problému....
Sice na ní není to tlačítko a zelené diody s bargrafem, ale subjektivně je
lepší, než originální.
Ta originální odešla asi po 3 letech stylem náhlá smrt ( kurvitko? )
protože všechny články uvnitř měly po rozebrání 2-2,2 Ah.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>