Re: mereni proudu

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Září 19 11:36:46 CEST 2019

zdravim,
ok, nasimuloval jsem si to take, mcp6001 + 2x 470R + 2x 15k, klasicky diferencni zesilovac podepreny 1.5v referenci.
podle datasheetu muze byt Common Mode Input Range VCMR VSS − 0.3, takze nejake ty zaporne mV ktere se mohou podle simulace primo na vstupech objevit nevadi..
takze vyhoda tech zminovanych svabu tkvi proste v tom vetsim cm rozsahu, ktery ale nepotrebuju a v tom, ze maji integrovane R, takze mozna lepsi cmrr, ale to taky v zasade moc nepotrebuju (cm bude male)...
diky
v.p.

> Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 19.09.2019 10:41
> Předmět: Re: mereni proudu

Pokud to můžete měřit na straně GND, jak jsem pochopil z prvního dotazu, tak stačí operák a pár odporů. Nejčastěji na to používám MCP6001. PH From: Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>diky, tam jsem popravde nekoukal, ale ani oni nemaj ten +-2.5A typ..  asi se mi stejne vice libi to "current sense amplifier" reseni protoze bude presnejsi - vyuzije se cely rozsah senzoru potazmo adc...
nasel jsem jeste MAX9919, nebo AD8417 ktery asi vyzkousim, podle ltspice simulace dela co potrebuji..