LTE/LAN modem ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Září 18 10:42:06 CEST 2019

Co malý LTE/LAN/WIFI touter + USB modem?
Já to provozuji a je to určitě levné a podle zkušeností i spolehlivé
řešení...
Jinak vám mohu levně  nabídnout LTE USB Huawei E3372 .
Případně ZTE  MF823  - taky USB LTE , je tam pro wokna vyřešený SW tak, že
po zasunutí do USB najede net...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>