LTE/LAN modem ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Září 18 09:38:06 CEST 2019

Nevím jak Vodafone, ale T-Mobile momentálně prodává neomezená data za rozumnou cenu pouze s jejich modemem (respektive modem pronajímá). Prezentují to jako pevné připojení, kde není ADSL, zařízení je vázáno na konkrétní lokalitu, což vyhovuje požadavkům. Pak není potřeba vybírat modem.
Pokud to má Vodafone jinak nebo pořídíte nějaký ten normální přenosný neomezený tarif, tak osobně bych doporučil Mikrotik. Mají model s LTE modemem, při koupi bacha, že ta levnější verze nemá ten LTE modem osazený. Jedná se o tento model, nemá sem smysl vypisovat parametry z webu: https://mikrotik.com/product/ltap_mini_lte_kit
Díval jsem se, že těch modelů mají ještě víc, tohle je spíš zařízení někam do auta, ale doma bude fungovat úplně normálně, v případě potřeby není problém vyvést anténu k modemu ven, to si myslím, že spousta drahých krabiček na hraní ani mít nebude.
Jediná věc, kterou to nemá, tak je USB pro připojení uložiště, ale to podle mě není dobrý nápad zapojovat do routeru.