He3da

Středa Září 18 09:52:27 CEST 2019

Kdyby to mělo nějakou perspektivu (dostupné baterie za lidové ceny), rád
bych se k nim podíval. Ale nemám z toho ten dojem. Před lety, když
začínali, nabízeli jsme jim zařízení pro měření baterek. Dělali jsme
zkušebnu v Saft-Ferak, takže víme něco i o metodice měření baterek. Pak
přestali reagovat - asi koupili něco někde jinde. Pokud jsem někde viděl
záznamy o měření jejich baterek, nemělo to nic společného s měřícími
postupy, jak to předepisuje norma.
Když jsme tehdy byli v jejich laboratoři, zaujala mě tam jedna sestava.
Solární panel a před ním na podstavci halogenový reflektor. K čemu asi
tohle používali? Že by to tam měli speciálně pro novináře? :-)

Anděl