He3da

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Září 18 08:14:37 CEST 2019

Včera jsem byl na forarch, a navštívil i stánek kontroverzního výrobce akumulátorů. Zvali mně na exkurzi, v Praze do Letňan. Měl by ještě někdo zájem o exkurzi? Prý se dá objednat na info na he3da.cz mohli bychom tam vyrazit jako skupina z HW konference...
Vzorky neposkytují, prý mají vyprodáno na 5 let dopředu, a upřednostňují aplikace v energetice. Tak proč tu vlastě vystavujete ptám se. A domýšlím se, aby uspokojili ivestory, že to není bublina. Měli na stánku spoustu prospektů, a prosklenou skříň s akumulátory, která v ostrovní síti napájela kávovar.
Lubor

PS Po mně tam přišel vystavovatel z jiného stánku. "Měli jsme zájem o spolupráci, na naše e-maily nikdo neodpověděl..."