LTE/LAN modem ?

Josef Šíp sip na raab.cz
Středa Září 18 08:41:53 CEST 2019

Co treba tohle https://www.wifihw.cz/default.asp?cls=stoitem&stiid=3908
ma to jak Wifi tak LAN s PoE a nastavite si tam cokoliv...
Pripadne vybrat dle sily signalu neco vetsiho
https://www.wifihw.cz/?cls=spresenttrees&strid=1575

------ Původní zpráva ------
Od: "Dodo Racek" <dodoracek na gmail.com<mailto:dodoracek na gmail.com>>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz<mailto:hw-list na list.hw.cz>>
Odesláno: 18.09.2019 8:32:39
Předmět: Re: LTE/LAN modem ?

HMMM,

Toto bude zaujimat aj mna...
Ked som asi pred 4 rokmi riesil "LTE -> LAN RJ45" a "bez baterky" s napajanim zo siete, tak to bolo zalostne !!!
Nakoniec som skoncil na Zyxel LTE3301 ( v tom case najlacnejsia krabicka v CZ a SK, ktora to mala)
asi 130Eur ...
Ani z ciny to nebolo pod 100 eur a s rizikom, ze nebude mat podporu frekvencii tunajsieho operatora...

LTE->WiFi som nasiel hocikolko, ale LTE-> LAN RJ45 ... Ved to _nikto_ nepotrebuje ...

Dobry den, volam sa "nikto"  ;-)))