LTE/LAN modem ?

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Září 18 08:32:39 CEST 2019

HMMM,

Toto bude zaujimat aj mna...
Ked som asi pred 4 rokmi riesil "LTE -> LAN RJ45" a "bez baterky" s
napajanim zo siete, tak to bolo zalostne !!!
Nakoniec som skoncil na Zyxel LTE3301 ( v tom case najlacnejsia krabicka v
CZ a SK, ktora to mala)
asi 130Eur ...
Ani z ciny to nebolo pod 100 eur a s rizikom, ze nebude mat podporu
frekvencii tunajsieho operatora...

LTE->WiFi som nasiel hocikolko, ale LTE-> LAN RJ45 ... Ved to _nikto_
nepotrebuje ...

Dobry den, volam sa "nikto"  ;-)))

Dodo

st 18. 9. 2019 o 8:19 ajtservis <info na ajtservis.cz> napísal(a):