Radio za ucho

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Září 12 11:32:36 CEST 2019

Zdravím,

rádio se ZN414 jsem také stavěl, někdy kolem roku 1980. Otec mi ho koupil
(spolu s vysněným NE555) na inzerát v AR. Za pár měsíců inzerenta sebrali a
otec musel jít na policii vysvětlovat, proč ho navštívil a na co to
potřeboval a podobně...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel