Radio za ucho

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Září 12 11:20:25 CEST 2019

Také ho mám stále  na poličce , byl to můj první výrobek, který dokonale
fungoval.
Jen jsem tam tenkrát provedl tuning v podobě konektoru modela. Původní z
patice pro IO byla nevyhovující.
Bohužel už nehraje, vysílač Přeštice zrušili. A přelaďovat není pořádně kam
. Když jsem to synovi předváděl, musel jsem nasimulovat svůj vysílač doma
:-)
Když byl teď kluk o prázdninách na elektrotáboře, tak tam také stavěl AM
rádio - s IO TA7462 ( MK484, ZN414 )  . Je to třívývodový šváb - kompletní
AM rádio.
http://www.elektrotabor.cz/2019/junior/?menu=amradio  Hraje to krásně, řekl
bych lépe než superhet.
Je to mnohem citlivější než Kňour, až někdy nebudu mít co dělat, zkusím s
tímto IO "redesing" Kňoura.
V dnešní době se samozřejmě nabízí využít nějaký IO pro FM přijímač, pro
mne má ale AM zvláštní kouzlo.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>