Radio za ucho

zdkaspic.hw zdkaspic.hw na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 00:41:11 CEST 2019

Zdravím,

Kňour !

Jóóó - To byla věc ... teda JE!
Mám ho tu pořád v šuplíčku a když na něj občas při nějakém hledání
narazím, nedá mi to, abych nezasunul tužkovku a zkusil, jestli žije.
Hraje pořád.

Tehdy jsme to jako kluci stavěli v elektrokroužku v DPM - konstruktér
tohoto minimalistického dílka byl náš vedoucí - Petr Zeman (Tesla Brno)
Už je to let, ale hezky se na to vzpomíná.

Jinak mi to nedalo a pod vlivem této diskuse jsem se zanořil i do
archivu starých ábíček ...
Návod na rádio jsem sice nenašel (první ročník mám až 1971/1972), ale
jinak je tam tolik krásných a jednoduchých věcí
se kterejma jsme se tehdá vyblbli ....
:-)

Dýchla na mne nostalgie.

Dobrou noc