Radio za ucho

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Září 10 13:02:58 CEST 2019

Myslím, že v téhle knížce bylo i rádio do brýlí,  IMHO podobné rádiu za ucho.

Jara

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, September 09, 2019 10:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Radio za ucho

Přijímač Algena byl v knížce Od krystalky k modelům s tranzistory.

A k napájení nesloužil NICD 225 , ale menší článek.

http://www.ebastlirna.cz/modules/Forums/files/sn_mek_047_164.jpg

Já jsem tuším okolo roku 1984 stavěl  Kňoura.

Hrálo to perfektně, protože SV vysílač jsme měli v Přešticích  ( kousek od rodných Klatov )

Bylo to v krabičce od sirek - i když ne doslova, krabička se musela vyrobit, no klasické Sušické se Kňour nevešel.

Bez virů.  <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> www.avast.com