Radio za ucho

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Září 11 11:34:26 CEST 2019

Zdravím,

vysílač Praha (dnes Radiožurnál) v Liblicích u Českého Brodu měl svého času
výkon 1,5MW . Prázdniny jsem trávil v Újezdě nad Lesy (cca 10km) a na
pořádný drát a diodu to hrálo pěkně nahlas. Naopak byl problém naladit
cokoliv jiného (tedy s přímozesilujícími přijímači, které jsem různě
stavěl, superhet se mi nikdy nepovedl).

Zajímavostí je, že to byla anodová modulace, takže tam vlastně byl 1,5MW
nízkofrekvenční zesilovač (ve třídě A). .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com