Radio za ucho

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Září 11 10:52:26 CEST 2019

Nevim zda bych si vybral jestli bydlet tam co vy a nebo 10km od
Fukusimy... ;-)

Ja jsem z CB a tady za komancu vysilal vysilac Hvezda z Husovy kolonie
(108m) a prali tam strasnej vykon...nemuzu najit zadne informace....ale
stacilo telefoni sluchatko, paralelne GAZ51 nebo neco podobneho a metr
dratu jako antena...hralo to tak nahlas ze se to poslouchalo pres polstar.

RV