kompresor na obcasne pouzitie

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Úterý Září 10 12:49:16 CEST 2019

Ja jsem poridil Gude AIRPOWER 350/10/25 a ano je to mimo cenove a navic je to bezolej.
Kazdopadne krasne tichy vykon slusny, provedeni dobre.
Jeste jsem se dost dival na Gude AIRPOWER 240/10/5 kde me predevsim fascinovalo vyuziti ramu jako vzdusniku.
Tata mel leta toho Parkside a slozi dobre jen to dela desnej kraval a jednou jsdem z nej omylem vycakal vsechen olej - nevsiml jsem si, ze jsem pri transportu omylem vymackl spunt.
Jinak je to to same. Nakonec mi to prislo opravdu malo.
J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Saturday, September 7, 2019 10:45 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: kompresor na obcasne pouzitie

zdravim sobotne rano

zisiel by sa kompresor, na domace obcasne pouzitie. vyfuknut zavlahu, obcas nastriekat nejake mensie veci, dofuknut koleso... Idealne tak do 150eur.

Mam dva vyhliadnute
Scheppach HC54 (127 eur):
50 litrov
220 l/min
1500W
Parkside PKO 270 A5 (teraz bude v akcii za 99eur)
24 litrov
260 l/min
1800 W
10m hadica v cene

Ktory bu bol lepsi? Skor sa asi priklanam k 50 litrovemu vzdusniku. Ten 24l asi bude furt dofukavat.

Ktory by bol lepsi pre mna? Necham si poradit...
--
Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.