OT: kompresor na obcasne pouzitie

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Září 7 15:04:32 CEST 2019

motor s olejovým mazaním a nízkymi vibráciami a hlučnosťou

plynulo nastaviteľný do 10 bar

s výpustnou skrutkou na kondenzovanú vodu

druhé pripojenie pre neregulovaný tlak v nádrži

2 manometre

vzduchový filter s jednoduchou údržbou a čistením

hmotnosť: cca 27 kg

príkon: cca 1,8 kW (2,45 HP)

sací výkon: cca 260 l/min

objem nádrže: cca 24 l

dĺžka kábla: 3 m

vrátane 10 m tlakovej hadice

info: kompresor sa pri transporte nesmie prevracať, nakoľko by mohlo dôjsť k vytečeniu kvapalín

Dňa 7. septembra 2019 14:44:51 SELČ používateľ Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal: