KSGER T12 - prvni osahani

RTE rtepema na volny.cz
Pátek Září 6 11:28:40 CEST 2019

Dne 6.9.2019 v 8:43 Pavel Kutina napsal(a):
> Bohužel, neporadím - je to fakt už pár let (tak dva, tři roky, co jsem
> ty originály kupoval.

Taky mám stanici KSGER t12, sice variantu 2.1S a ručku

https://www.aliexpress.com/item/32779201649.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4d5K3amx
  Tu jsem nahradil kovovou ručkou

https://www.aliexpress.com/item/32915913414.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dH1bLE6

která umožňuje držet ručku daleko blíže hrotu a má spolehlivé kontakty
na hrotu. Ty mám zatím čínské a potvrzuji že na větší plochy mědi to
není ono, na drobné SMD součástky a menší plošky mědi je to pro mne OK.

Zkusil jsem na ebay originální hroty a zde je výsledek

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_nkw=hakko+tips+t12&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_udlo=176&rt=nc&Brand=HAKKO&_dcat=258302

Je tam spousta hrotů posílaných z Japonska, takže by mohly být skutečně
originál.

V tuzemsku je to nová serie T15, viz
http://www.hakko.cz/data/File/Hakko.cz/pajeci_hroty/hakko-t15-tip.pdf

Ceny jsou na poptávku, takže zatím nevím.

Velký výběr s cenami
http://www.esdshop.cz/shop/?page=detail&psk=55&rozbal=7&lang=cz

Snad to bude někomu užitečné.

Petr Mařík