KSGER T12 - prvni osahani

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Září 6 08:43:28 CEST 2019

Bohužel, neporadím - je to fakt už pár let (tak dva, tři roky, co jsem ty
originály kupoval. A teď, ať koukám, jak chci, je nejsem schopen na eBay
najít :( Byl bych si ochoten připlatit, je nějak není za co... Chtěl bych
právě ještě něco "na okapy".

S těmi novými hroty - zkusím pohledat, každopádně se mi to skutečně už
neopakovalo Mám jen čtyři kousky, takže jsem je tam postupně všechny
vyzkoušel a dělaly to z těch nových všechny, zkusím pohledat, co se o tom
píše, ale jestli je to normální, tak to řešit nějak nebudu.

Hodiny vem čert, stejně jsou tak mrňavé, že na ně při práci nevidím, co se
týká problémů po probuzení - jednou mi napsala, že "sleep error" nebo tak
něco, když jsem zkoušel hluboký spánek a probouzení jí trvalo docela dlouho,
ale i v tu chvíli to bylo celé usnuté a netopilo, takže i tak vlastně dobré
(třeba topení naplno by byl větší problém).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Marek Sembol
To: HW-news
Sent: Friday, September 06, 2019 8:15 AM
Subject: Re: KSGER T12 - prvni osahani

Zdravim,
Ohledne toho "skakani ERROR na novem hrotu" - ono to neni veci pajecky, ale
hrotu. S tim hrotem se pri prvnim pouziti neco deje (nekde jsem dokonce cetl
co, ale uz nevim kde ani nepamatuji). Takze takhle jednou "zajety" hrot uz
nebude ty tanecky delat ani v jine pajecce.
Jinak - taky jsem (uz asi rok a pul tusim) spokojeny uzivatel - jen nektere
cinske hroty jsou opravdu odpad:( Proto se chci zeptat: nebyl by kontakt na
toho prodejce "originalnich" na eBay?
Jo a jeste 2 problemy:
-hodiny ujizdeji a nedari se mi je zkalibrovat (stejne celkem zbytecnost)
-nekdy po uspani se pajecka probudi a display je vzhuru nohama nohama nebo
posunuty. Pri praci to nikdy neudelala. Pomuze restart nebo problem
ignorovat - zbytek funguje normalne a display bezne nepotrebuji.
Marek