KSGER T12 - prvni osahani

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Září 6 10:58:45 CEST 2019

NIeco ako toto ?

https://www.aliexpress.com/item/32871815985.html?spm=2114.12010612.8148356.2.511441f4TNDExP

Tie pajkovacky rozlisuju viacero typov stlaceni ...  stlacenie do 2 sekund,
dvojklik, stlacenie 2-5 sekund, viac ko 5 sekund, stlacenie a tocenie ....
otocenie pomaly dolava, doprava, otocenie rychlo dolava, doprava, otocenie
2x rychlo dolava, doprava, ....

Moze to byt "chytre ako opica", niekedy az prilis...
Od pajkovacky, kde bol jediny nastavovaci prvok tocenie potenciometrom na
teplotu to uz ma celkom daleko.
Manualy zacinaju byt nutne, lebo inteligencia uz zlyhava, hlavne ked FW
robi niekto z vychodu ( cina, japonsko) a pouzivatel je europa/amerika.
Mame iny sposob myslenia, ako oni... a na niektore nuansy "ich" FW nasou
logikou sa bez manualu neda prist...

Dodo

pi 6. 9. 2019 o 10:25 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):