Cena tranzistoru

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Září 3 12:58:28 CEST 2019

Priznam se, ze nic stavet nechci...mam jen obavu, ze casem vsichni
prejdou v aparatech na Dclass konce a casem si na to vsichni zvyknou a
ty stavajici stare aparaty bude zase neco exotickeho z 'doby kdy to
hralo jak melo" a Dcka budou normalni.

Tady je schema meho aktualniho aparatu:
http://www.cncnet.info/galery/basa/hartke%20ha5500/hartke_ha5500_sch.pdf

tenhle typ uz se nedela...firma uz dela maximalne verzi s 350W.

Elektronka uz je tam jen jedna ve vstupnim preampu...ma to na vstupu dva
kanaly, ktere si muzu ziskem namichat jak potrebuju - elektronka/tranzistor.

Co se tyka muzikantskych aparatu je uplne zbytecne mluvit o nejakych
parametrech....neni to hifi....dulezitej je vyslednej zvuk co leze
bedny. Proto se treba kytarove aparaty nabiraji predevsim mikrofonem z
komba a pokud je zvukar puntickar tak si jeste k tomu vezme linku ze
zesilovace. Ten "saund" je kombinace nastroj-zesik-reprak-ozvucnice.

RV

P.S. mam si teda sehnat vsechny tranzistory do foroty? rad bych ten
zesik fakt mel dlouho protoze to hraje jako bejk ;-) zvlast po tom, co
jsem si do efektove smycky vcera zapojil gate/kompresor/limiter