Cena tranzistoru

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 3 03:54:08 CEST 2019

 3.9.2019, 3:20:51

Pamatuju, před cca 15-20 roky, na hi-fi kecarnách velké
diskuse o mosfetech. Technické pozadí už se mi vykouřilo z
hlavy, ale výsledek byl ten, že moderní mosfety jsou pro
lineární NF zes. nevhodné. Jedině vývojově starší typy,
které ale už před těmi 15-20 roky končily.
Ačkoliv, jak již zde bylo uvedeno, je nabídka mosfetů dnes
nesmírně široká, pro lepší NF zes. existuje jen pár
speciálů, vyráběných starší technologií, se značně
problematickou dostupností a cenou.
Nic lepšího, než výkonovej bipolár prakticky dnes není.
Nějakou dobu to ještě vydrží a pak sbohem a šáteček.
Větší problém, než koncové T, které zatím ještě jsou v
běžné výrobě, může být rozkmitový stupeň, kde se často
používaly T, původně určené pro videozesilovače CRT
monitorů, které z pochopitelných důvodů již asi nikdo
nedělá.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz