OT: Re: Resuscitace gramofonu

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Říjen 31 16:53:00 CET 2019

No jo, ale co s věci, která hrála špatně už z výroby. Lepsi nez to hodit do
popelnice je to dat dohromady tak, aby to hlavne slouzilo. Co je uvnitř mě
zrovna u tohoto moc nezajímá. Hodnotu to má stejně skoro nulovou (je toho
na bazarech plno). Když tomu vymenite kondenzátory, aby to vůbec hralo,
vyměnite některé tranzistory, aby to tolik nesumelo plus nějaké nutné
úpravy kvůli tomu tak to stejně bude už jiné a navíc co se tyce zvuku tak
to bude pořád někde vzadu než když se to výmění uvnitr celé. Staré věci mám
rád vadí mi jejich znehodnocování, ale tohle se zrovna moc nepovedlo. Tak
tomu chci vdechnout život :-).