Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Vláďa Anděl vaelektronik na vaelektronik.cz
Středa Říjen 30 18:48:57 CET 2019


Když já mám dojem, že u elektroaut se výrobci předhánějí, jaký to bude 
mít dojezd. Asi že se počítá s tím, že to budete mít jako jediné auto. 
Jenže pokud jezdím často nad 300 km, uvažoval bych jinak. Benzínové auto 
na dlouhé cesty a elektro auto na pojíždění po městě. Proto něco malého, 
levného a hlavně s malou, lehkou (a taky levnou) baterkou. Hybrid mi 
přijde rozumný právě na ty dlouhé cesty - ale jeho konstrukce je 
komplikovaná, proto je drahý a takhle se ta elektrifikace nejspíš hodně 
protáhne.
Dne 30.10.2019 v 16:24 Pavel Kadečka napsal(a):
> Prťavý e-citroen nebo prťavý e-citigo, to máte prašť jako uhoď. A
> investice do servisu, to máte jako u každé ojetiny.
>
> A samozřejmě, elektroauto je drahé, vždycky dražší než srovnatelné
> benzínové, ale o tom snad nikdo nepochybuje. Možná někdy v daleké
> budoucnosti se to aspoň vyrovná nebo otočí.
>
> Kupovat si dneska full-elektro auto je nesmysl, když už, tak nějaký hybrid.
>
> P.K.
>



Další informace o konferenci Hw-list