Virus

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Říjen 26 09:08:02 CEST 2019

S novými notebooky je zásadní problém s instalací Windows 7 a 8. Běží na nich nepodporovaný CPU (u Intelu je to generace 7 a vyšší, což jsou dneska všechny notebooky), takže se výrobci ani nesnaží o funkční drivery pro starší OS. Já jsem tři roky starý Dell rozcházel asi týden a ten týden jsem hledal a zkoušel různý drivery pro různá zařízení, aby se to vůbec chytlo a vše fungovalo. Jako třešnička na dortu je pak hláška Windows Update, že se jedná o nepodporovaný CPU a nic se nebude aktualizovat. Na to je naštěstí udělátor.
U mladších notebooků to bude ještě horší, protože nejspíš nebudou vůbec drivery, to už bude lepší nainstalovat linux.