Virus

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Říjen 26 08:34:24 CEST 2019

No, já pořád zvažuji, jestli při případné čisté instalaci nejít do starších Windows. S Win 7 ani Win 8 jsem nikdy neměl tolik problémů jako s 10.
Problém asi bude, že NTB je rok starý a ovladače pro starší Win nejsou k dispozici.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Saturday, October 26, 2019 12:02 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Virus

Zdravim,

asi bych Vam i dal za pravdu cca pred 14 dny....ted jsem neskutecne
nasranej.

Po nejake aktualizaci mi zmizely z W10 veskera audio zarizeni. Proste ve
spravci zarizeni vsechna jsou, drivery aktualni, ale system pise, ze
nenalezl zadna zvukova zarizeni - repracek dole je skrtlej.

Po aktualizaci jsem to vratil do bodu obnoveni....tejden to behalo,nez
jsem prisel domu a NB zaktualizovanej, bez zvuku a navic smazany bod
obnoveni nebot pry od aktualizace ubehlo jiz vic nez 10 dni.

Snazim se to rozbehnout uz nekolik dni naprosto bez vysledne...vsechno
se tvari ze pracuje...drivery aktualni, diagnostika nic nenachazi...

Mam v systemu nekolik zvukovek (externi USB, DAC, mixpult, usb kamera a
interni zvukovka) - vsechny maji aktualni ovladace. Je to fakt peklo,
protoze mi treba jde z kamery obraz, ale zvuk ne. Kdyz jsem pripojenej
pres RDP tak z toho zvuk jede.

Nejhoprsi je, ze jak na potvoru jsem slibil na divadlo udelat takovej
bazmek co bude umet prehravat zvuk a nejsem schopnej si pripravit
zvukove stopy!!!

Jsem fakt nasranej...cekam jeste zda vyjde ted aktualizace 1910 a jestli
se to nerozbehne nezbyde mi nez to preinstalovat coz se mi fakt
nehodi...nemam na to cas.

RV