mereni frekvence s stm32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 24 22:31:56 CEST 2019

[preposielam]

Dobry vecer,

snazil som sa svojou odpovedou nadskrtnut realny problem vo Vasej
pomyselnej blokovej scheme, ked po bloku realizujuceho Vas signal
processing mate na jeho vystupe komparator, ktory je pripojeny do
vstupu rychleho citaca taktovaneho cca 200 megahertzami v MCU. Cela
tato struktura je zjednodusene vacsinou realizovana s tranzistorom s
pull-up odporom pripojenym do vstupu CMOS hradla. Cela tato struktura
je realizovana realnymi komponentami a teda ma svoje realne
vlastnosti... Chcel som len povedat maly kompliment slovicku kazitko.
Je podla mna uplne jedno, aky typ komparatora pouzijete... Ked ste sa
pytal, kde ma Vase riesenie principialny problem.

A ked ste uz spomenul class sikovny_student, tak som sa pozrel, co
tento class zdedil po rodicoch a ajhla skoncil som pri triede
"vyriesene technicke riesenia - co sa da k nim este vymysliet a
odskusat". Asi som si mohol tych par pismenok v internete odpustit,
ale toto som naozaj netusil, skoncit pri tejto triede. :)

Ale inak fajn, robite pekne veci aspon podla tych cudzich slov v
nazvoch tem na Vasej fakultnej web-stranke. Trochu som si to preklikal
a vratil sa do svojich studentskych cias a zaspominal na svoju
diplomovku a na vsetko, co som sa mal naucit a nenaucil sa...

A.