mereni frekvence s stm32

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 23 12:36:03 CEST 2019

No dobre, ale aj v tom PLL je pointa v tom filtri.

Ak sa urobi ten filter dobre, tak ten capture/DMA na hrany bude fungovat
dobre, a potom sa moze pouzit aj fourierka ako pan kolega Mrazik bol
spomenul.

Ale ak je toho sumu vela, tak z toho to capture/DMA "povybera" niektore
hrany, a z toho podla mna uz nic rozumneho nepojde vytiahnut.

Z cite technickej stranky, ak by mal pan kolega Petrucha problem rozchodit
to capture/DMA, myslim, ze mu tu viaceri vieme s tym poradit/pomoct, je to
relativne lahke cvicenie s asi tuctom registrov.

wek