Re: Průmyslová televize

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 19 11:12:42 CEST 2019

Dovolím si takové hodně laické srovnání:
https://www.maketecheasier.com/sd-card-vs-ssd/

Liší se a to především velikostí toho HW. :-) To není nepodstatná věc...
Nese to s sebou  další aspekty jako možnost chlazení a možnost  osadit
řadič a management řízení zápisu a čtení - v případě SSD mnohem
sotisfikovanější. To je zmíněné i v tom článku.

Moje zkušenosti s s SD a micro SD kartami ( vesměs v rasbperry a orange )
jsou takové, že prostě jednou za čas umře.
Buď odejde tak, že nefunguje vůbec, nebo po nějaké správě v PC ( formát
....)se tváří zase jako nová a nějaký čas opět funguje.
A nejde o to, že by byla ničena zápisy, je nastavena v systému jako read
only.
Ano , SSD v PC není nesmrtelný, ale provozuji pár SSD disků a kdybych měl
tak často reinstalovat a vyměňovat jako SD karty, asi by mě kleplo.
Tu na konferenci někdo udělal pokus, že SD kartu četl stále dokola, taky
chcípla. Je to tak dva roky, možná se dotyčný ozve.
Mám podobnou zkušenost  ve zvukovém modulu, kde se periodicky přehrávají
určité zvukové segmenty. Karta se pouze čte a stejně odejde.
Když jsem servisoval pro T-mobile rádiové přenosové  systémy ( MPR ) byla
tam jako bootovací taky micro SD. Největší problémy byly vždycky s tou
kartou.
A to se jednalo o profi zařízení!  Ve stejném případě pak například CF
karty v ALCATEL DSLAMech jsou naprosto bez problémů.
Možná právě proto jeden z předních světových výrobců fotoaparátů ( nebudu
jmenovat :-)  ) umístil do těla EOS 7D mark II  sloty na paměťové karty dva.
A člověk by řekl, ok dva sloty pro SD, je tam menší pravděpodobnost, že
přijdu o data. Jenomže  výrobce použil jako druhý slot CF ! A to včetně
podpory CF fast2 s mSATA rozhraním....  Proč asi ?

Já také SD ( microSD) neberu jako něco spolehlivého a docela mě štve ten
trend, že se to dnes cpe do všeho.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>