Re: Průmyslová televize

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Říjen 18 13:39:12 CEST 2019

Na druhou stranu, když koupí nejlevnější kameru s HDMI výstupem a
nejlevnější monitor (nebo ještě levnější TV + poplatek za "zneškodnění"
tuneru v servisu), tak to funguje hned a bez složité instalace.

Hned na druhém místě bych viděl běžnou USB kameru (levná a velký výběr) a
all-in-one PC, které má nastaveno automatické přihlášení a spuštění
přehrávače (toho, který se nainstaluje s kamerou, nebo toho co je vestavěn
ve w10, co na tom PC jsou předinstalované). Tohle řešení je pak i snadno
rozšiřitelné, ale hlavní benefit je velký výběr levných kamer.

A po mých nedávných zkušenostech s nasazením 60 ks RPi, kde se nakonec
ukázalo, že nad 50 % bylo vadných už od začátku... bych RPi jako
bezproblémovou věc nikomu nedoporučoval.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Tomáš Koželuh
Takových zadání jsem už zažil nepočítaně. Aby to bylo co nejlevnější a co
nejjednodušší, nic jinýho nebudeme potřebovat. Za půl roku se to předělávalo
a za dalšího půl roku znovu. Protože se najednou zjistilo, že to
nejjednodušší řešení neumí to či ono a ta přidaná hodnota by vlastně byla
super. Zcela upřímně, ty nejlevnější IP kamery na Alim začínají pod
tisícovkou a budou stát úplně stejně jako ty analogy. Jediná položka navíc
je zobrazovadlo na TV/monitoru, jakmile bude mít zobrazovadlo HDMI, bude to
mnohem jednodušší na shánění. Zobrazovadlo může být nějaký nejlevnější
Android STB nebo Linux STB (případně i s odpáleným tunerem), ale osobně si
myslím, že nějaký klon Pi s HDMI výstupem vyjde úplně nejlevněji.
Celý ten systém pak bude naprosto bez problémů připravený na jakékoliv
rozšíření a nebude to stát citelně víc, než řešení v analogu, který je už
hodně let slepá ulička.