RE: Průmyslová televize

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 18 10:12:36 CEST 2019

Takových zadání jsem už zažil nepočítaně. Aby to bylo co nejlevnější a co nejjednodušší, nic jinýho nebudeme potřebovat. Za půl roku se to předělávalo a za dalšího půl roku znovu. Protože se najednou zjistilo, že to nejjednodušší řešení neumí to či ono a ta přidaná hodnota by vlastně byla super. Zcela upřímně, ty nejlevnější IP kamery na Alim začínají pod tisícovkou a budou stát úplně stejně jako ty analogy. Jediná položka navíc je zobrazovadlo na TV/monitoru, jakmile bude mít zobrazovadlo HDMI, bude to mnohem jednodušší na shánění. Zobrazovadlo může být nějaký nejlevnější Android STB nebo Linux STB (případně i s odpáleným tunerem), ale osobně si myslím, že nějaký klon Pi s HDMI výstupem vyjde úplně nejlevněji.
Celý ten systém pak bude naprosto bez problémů připravený na jakékoliv rozšíření a nebude to stát citelně víc, než řešení v analogu, který je už hodně let slepá ulička.