Re: Průmyslová televize

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 17 22:15:22 CEST 2019

V zadání bylo, že žádné zobrazení na  PC, ani okna na PC.
Jednoduchý externí displej někde na hřebíku pověšený  na zdi, kamera v
čekárně...
Já bych to sice furt viděl na díru ve zdi s tím, že v rámci "buď fit" občas
se někdo zvedne ze židle zadek a koukne do okénka aby viděl celou čekárnu,
ale chápu, že v tom není žádná moderní myšlenka..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>