RE: Průmyslová televize

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Říjen 17 21:50:50 CEST 2019

Já bych to řešil trošku složitěji, ale s možností budoucího rozšíření. Na Alim koupit nějakou wifi kameru, osobně bych doporučil Hikvision nebo Dahua, mají mnohem lepší ovládání, než úplný noname. K tomu nějaký Pi, kde běží X, nainstalovat a třeba přes VLC nebo jiný přehrávač pustit stream z té kamery. Pokud tam už teď mají normální wifi, tak si to mimo monitor můžou pustit na PC, můžou nahrávat obraz nebo si to pouštět z venku.