Re: kvíz: Free Electricity Generator

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 15 16:20:49 CEST 2019

Jestli jste četli o co šlo, tak otázka pro studenty nebyla jestli to je/
není podvrh. To naštěstí všem ( nad) bylo naprosto jasné.
Šlo, nevím, jestli jsem to špatně nenapsal, ale šlo  o to definovat, jakým
způsobem se ta úsporka rozsvítí, jak to dotyčný napájel, jak udělal, že
svítila.
A u tohoto videa to na rozdíl od mnoha jiných není o iluzionistickém, nebo
kouzelnickém umění, o schovaných tenkých drátkách , dobrém střihu videa
atd...
Je tam totiž část, ze které se to dá poměrně dobře definovat.
Ale asi jsem opravdu zvolil špatné téma, i když tady na HW někteří
nepochopili  o čem ta úloha byla :-(
PS: První termodynamický zákon na to opravdu  nestačí. Je třeba mít trošku
hlubší vědomosti.