Re: kvíz: Free Electricity Generator

Úterý Říjen 15 16:13:58 CEST 2019

S tou elektrolýzou vody, to byla celosvětová mystifikace. Někdo začal
tvrdit, že za určitých okolností (tuším že tam měl být nějaký modulační
kmitočet), dochází k fůzi vodíku za studena. Taky se v této souvislosti
studovalo světýlkování zanikajících bublinek při kavitaci. Kamarád byl v
té době v ČSAV a říkal, že tam to došlo taky a taky jim první pokusy
vyšly, že tam dochází k vývinu energie. Až po čase to dementovali, jako
všichni ostatní.
Anděl