Re: kvíz: Free Electricity Generator

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Úterý Říjen 15 15:02:08 CEST 2019

V mnoha odlehlejších zákoutích vědy máte jistě pravdu, hlavně na kvantové úrovni.
V převážném počtu případů si člověk vystačí s naprosto základními přírodními zákony, hlavně zákonem zachování energie / první termodynamickou větou.

Pro laika či někoho vzdělaném v nějaké obskurní teorii (např. ekonomii) můžete uplatnit jinou formulaci "neexistuje nic jako oběd zadarmo".

Tomáš