Re: Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 14 11:04:28 CEST 2019

To je zajimava uvaha, ale je treba zohlednit jeste to, ze pokud akumulator
pojde cyklem uplneho vybiti a nabiti v mezich DS , tak projde uvnitr laicky
receno "kompletni chemicka" reakce.

Pokud bude cyklus napr.  jen mezi 80 a 50 procenty, nemusi byt "starnuti "
bateri tak vyrazne i kdyz by se jednalo o stejný ampérhodinový proběh jako
u plného nabiti/vybiti.

Nevím, jestli jsem to dobre popsal, jde o to, ze v druhem pripade muze
napriklad  baterie "protocit" mnohem vice energie.
Ten pomer  mekkych cyklu versus protocena kapacita    a pocet  kompletnich
cyklu versus protocena kapacita  nemusi byt vubec stejny...
Blby je, ze o tom nelze nic nalezt.
Mam na stole rozdelane  testovaci zarizeni, ktere 18650 clanek bude
nabijijet/vybijet proudem 2A mezi 3,9 a 3,4V .
V planu je nechat to dlouhodobe behat  a pak udelat nejake zavery..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 14. 10. 2019 v 9:37 odesílatel Krucinsky, Ladislav <