Li-Ion 18650 a životnost při malé hloubce vybíjení

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Říjen 10 22:10:04 CEST 2019

Potřebuji do jednoho projektu dlouhou životnost akumulátoru, který bude
dobíjený z malého fotovoltaického článku 1,3W.
Denně se bude z článku vybíjet cca 1/60 kapacity. Když bude indikováno
podpětí, tak se zařízení vypne a bude se čekat na nabití.
Teď mi jde o to, jak mám nastavit nabíjecí cyklus, aby byla životnost
akumulátoru co největší.
Představa je nabíjení na koncové napětí cca 4,1V a vybíjení třeba jen na
3,8V. Nebo   3,8/3,3 V?

 Z datasheetu článku co mám k dispozici (
https://www.powerstream.com/p/LG-ICR18650HE2-REV0.pdf )  jsem nic nevyčetl.
Na webu jsem našel tenhle dokument:
http://www.battex.info/hermeticke-akumulatory/povery-a-myty-o-hermetickych-akumulatorech/vybijeni-akumulatoru-pred-jeho-nabijenim#ilustrace6.2

  Otázka zní: V jakém rozsahu napětí je pro životnost akumulátoru
nejvýhodnější  nastavit nabíjecí / vybíjecí napětí?  Má s tím někdo
zkušenosti?  Upřednostňuji životnost ( počet cyklů ) akaumulátoru před
využitelnou kapacitou a rozsahem pracovního  napětí.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>