Re: Fwd: [ok_list] Kutná Hora

Středa Říjen 9 12:10:54 CEST 2019

Ostatně když vidím jak přítelkyně našla jakousi ruskou firmu co
prodávají bylinkové produkty z té nejzdravější sibiře, mám dojem, že
všechno se teď odehrává přes mobil a na počítač můžete zapomenout. Různé
telekonference přes půl světa, propagační videa ... vše máte přístupné
prakticky kdykoliv. Podobně to funguje i u access bars, tam je to ale
jen pro "zasvěcené". No já už vzhledem k věku mám radši velkou
obrazovku, kde aspoň něco vidím :-) Nešlo by taky něco takového
zorganizovat pro tyhle kluky? Místní odborní lektoři jsou fajn na to,
aby vysvětlili jak se drží pájka a spoustu věcí pak může vysvětlit přes
jakýsi webinář ten, kdo se danou problematikou přímo zabývá. Ať už je to
rádio, programování třeba různé domácí automatizace, měření... Třeba už
někde něco takového běží? Taky by to ty kluky víc vedlo k tomu, že další
zajímavé informace musí sami aktivně vyhledávat.

Anděl