PIC a High Endurance Flash

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Říjen 9 09:44:32 CEST 2019

[preposielam]

Ahoj,

som si myslel, ze to potrebujes prave kvoli sot23-6 a amaterom s
bastlicmi... Ale si myslim, ze Ty to das.

p.s.: Este taka poznamka: Ja uz viem, uz ste ma naucili, ze pravopis a
elektrotechnika a povymienane pismenka su identifikacnym znakom
"snehulaka", ale aj tak bych vas poprosil, aby ste si davali trochu
pozor na pravopis a obcas si po sebe aj precitali a opravili hrubky.
:)

A.

Když si místo houpacího křesla pořídím elektrické křeslo, ...
(pouzdro UUDFN-8 není vhodné pro stavbu "sněhuláků":
http://www.fucik.name/masinky/mini_light/zapojeni.jpg)

Ono celá úvaha je v zásadě fylozofická, hraji si s jedním challenge na
PIC10F322 a proto mi vylézají zajímavosti z dokumentace.

Například to, že v datasheetu není zmínka o tom, že se IoC může
"přehlédnout", když v čase změny zároveň provedu read příslušného
portu. Což je zvláštní, protože mám pocit, že midrange jádro na to
trpělo systematicky. Ale zatím nemám náladu to zkoušet.