Zasilky z ALI

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Říjen 4 16:29:15 CEST 2019

Obávám se že nepošle, zboží bylo poměrně levné, takže než by číňan
přiznal že se asi uklepl a zásilku stornoval tak to vyřešil tím, že
poslal fake/jiné číslo, podobné to bylo i s tou druhou, display na Lee
TV Le2 Pro, v šedé barvě asi v číně momentálně nedostupné, první
objednávku mě číňan stornoval a napsal že nemá skladem, což považuji za
normální, u druhé raději poslal jiné číslo..

Libor