RE: Zasilky z ALI

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 3 11:39:11 CEST 2019

Na druhou stranu bych ale Číňana nepodezíral, že tu první zásilku neposlal. Spíše bych to odhadoval, že se ztratila cestou. V tom případě mi nepřijde úplně fér chtít náhradu po něm.
Z.
> Od: "Petr Zahradník" <clexpert na clexpert.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 03.10.2019 10:49
> Předmět: RE: Zasilky z ALI

Protože Číňan krásně komunikuje a škemrá, když má on problém a jde mu o peníze. V okamžiku, kdy jde o peníze tobě, tak dělá mrtvého brouka. Oni umí i lecjaký podvůdek udělat, třeba dělat, že zásilka odešla, dodají úplně jiný tracking apod. Až na několik málo výjimek velmi slušných obchodníků. Proto platí zásada – nikdy nepožadovat opakované doručení. Vždy chtít zpět peníze, za které se dá zboží objednat znovu.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem