Zasilky z ALI

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 3 06:18:48 CEST 2019

Tím se netrapte. Oni si to vynahradí třeba na mně. J

Pokud jsem někdy reklamoval nedoručení zásilky těsně před vypršením lhůty pro dispute a bylo mi slíbeno odeslání nové, tak nikdy nedorazila ani původní ani nová zásilka. L

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, October 2, 2019 10:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: Zasilky z ALI

Mě z celého čínského balíčkování nejvíc vadí fakt, že občas nějaká zásilka nedorazí, takže následuje "disput".

Většinou ( snad krom pár případů, kdy slíbil prodejce znovu zaslání  ) mi vrátili peníze. Jenomže poté někdy vzápětí , někdy i za měsíc, dva  zásilka dorazí.

A v případě znovu zaslání  i to znovu poslané zboží, takže to mám 2x.

Štve mě to, protože na to doplácejí slušní ( mnou oblíbení ) prodejci a následná korespondence a "urovnání " jen zbytečně zdržuje všechny.

O to víc mě to irituje, když tuším, že to leží někde v CZ na ČP.  V případě že to má řádný "tracking number" to vím pak s jistotou...