Zasilky z ALI

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 2 22:10:30 CEST 2019

Mě z celého čínského balíčkování nejvíc vadí fakt, že občas nějaká zásilka
nedorazí, takže následuje "disput".
Většinou ( snad krom pár případů, kdy slíbil prodejce znovu zaslání  ) mi
vrátili peníze. Jenomže poté někdy vzápětí , někdy i za měsíc, dva  zásilka
dorazí.
A v případě znovu zaslání  i to znovu poslané zboží, takže to mám 2x.
Štve mě to, protože na to doplácejí slušní ( mnou oblíbení ) prodejci a
následná korespondence a "urovnání " jen zbytečně zdržuje všechny.

O to víc mě to irituje, když tuším, že to leží někde v CZ na ČP.  V případě
že to má řádný "tracking number" to vím pak s jistotou...

st 2. 10. 2019 v 21:53 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>