OT: DVB T2, RPi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 30 20:46:09 CET 2019

Setkal jsem se s tím, že ten Transport Stream z nějakého  STB ( nevím už
jaký ) nešel přehrát jinde, než v onom STB, kde byl pořízen.
Dokonce nešel přehrát ani na STB stejné značky, stejného typu.

A záznam typu ts pořízený na některých DVB-S  dokonce nejde přehrát když v
přijímači není vložená dekódovací karta.
A došlo to už tak daleko, že na některých DVB-S dokonce nejde pořídit na
vybraných pořadech záznam vůbec, nebo to jde, ale přehrát jde jen nějakou
omezenou dobu.

Takže "vopruz" s tím občas je. Je třeba vyzkoušet ten, nebo onen STB
konkrétně.
I když to  zaznamenávat bude dobře , ještě není vyhráno. Při přehrávání v
PC třeba záhy  zjistíte, že zvuk je  1 sekundu za obrazem. ( TS UNICO )